Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht bij ons indienen. Nadat wij de klacht hebben ontvangen, zullen wij deze nader onderzoeken. Binnen 1 week na ontvangst van uw klacht ontvangt u een schriftelijke reactie.
Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Inschrijven

Bent u overtuigd en wilt u zich inschrijven als nieuwe patiënt? U bent van harte welkom bij Tandartspraktijk René in Amsterdam. Uiteraard zijn ook uw gezinsleden welkom in onze praktijk.

Wij zullen er alles aan doen om u steeds weer met een glimlach naar huis te sturen.