Dutch English

MENU

Dutch NL English EN

Afspraak afzeggen

Afspraak afzeggen

Het kan gebeuren dat u verhinderd bent, waardoor u een afspraak niet kunt nakomen.
Neemt u dan z.s.m., maar uiterlijk 24 uur van te voren, telefonisch contact met ons op:
020-6102883

U kunt dan direct een nieuwe afspraak plannen. Buiten praktijktijden kunt u uw verhindering ook via info@tandartspraktijk-rene.nl aan ons doorgeven.

Door uw verhindering tijdig door te geven, voorkomt u dat het behandelteam tevergeefs op u wacht. Tevens stelt u ons in staat om iemand anders te helpen in uw plaats.

Uw afspraak niet (tijdig) afgezegd, wat dan ?

Niet tijdig afzeggen of niet op de afspraak komen

U kunt uw afspraak tot uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigen of afzeggen zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Voorbeeld: Indien uw afspraak op een maandag 14:00 uur valt, dan dient u deze afspraak op vrijdag voor 14:00 uur telefonisch af te zeggen.

Bent u accuut ziek geworden of is er een andere onverwachtse calamiteit waardoor u niet op de afspraak kan komen, bel dan onze praktijk tussen 09.00 en 09.30 uur om dit door te geven. Op die manier kunnen we nog proberen om iemand anders in de voor u gereserveerde tijd te helpen. Belt u na 09.30 uur dan zijn we genoodzaakt om de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Wij hanteren de hierna volgende tarieven voor een niet nagekomen of te laat afgezegde afspraak. Deze regeling wordt in principe gehanteerd ongeacht de reden van afzeggen. Slechts in zeer bijzondere omstandigheden zullen we hiervan afwijken.

De 1e keer wordt er een bedrag van 30 EUR in rekening gebracht, de 2e keer 50% (van de gereserveerde tijd), de 3e keer 100%.

LET OP: HEEFT U AFSPRAAK VOOR EEN BEHANDELING VAN LANGER DAN 60 MINUTEN, DAN DIENT DEZE AFSPRAAK MINIMAAL 48 UUR VAN TEVOREN GEANNULEERD DAN WEL VERPLAATST TE WORDEN. BIJ HET NIET TIJDIG OF TE LAAT AFZEGGEN BRENGEN WIJ 100% VAN DE GERESERVEERDE TIJD IN REKENING.

Indien u meer dan 3 keer niet tijdig uw afspraken heeft afgezegd of helemaal niet bent gekomen, kunt u geen afspraak meer maken. U wordt dan bij ons uitgeschreven.

Uiteraard hopen wij dat deze vervelende situatie zich zo min mogelijk voor zal doen en wij willen u dan ook verzoeken om de afspraken goed in uw agenda te plaatsen. Als service sturen wij u ook nog twee dagen van tevoren een herinnering. Deze service ontslaat u niet van uw eigen verantwoordelijkheid om de afspraak na te komen.

Illustratie tandartspraktijk Rene

Inschrijven

Bent u overtuigd en wilt u zich inschrijven als nieuwe patiënt? U bent van harte welkom bij Tandartspraktijk René in Amsterdam Osdorp. Uiteraard zijn ook uw gezinsleden welkom in onze praktijk.

Wij zullen er alles aan doen om u steeds weer met een glimlach naar huis te sturen.

Inschrijven Tandarts Amsterdam Osdorp
Logo Tandartspraktijk René
Dutch NL English EN